Op naar nieuwe avonturen!!

23 mei 2022 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het dan zover, ons nieuwe avontuur staat op het punt van beginnen! Zojuist zijn we gearriveerd in het Ibis hotel bij Schiphol waar we aankomende nacht zullen slapen. Lekker op ons gemak deze kant op gereden, zodat we zo min mogelijk stress vooraf hebben.

Dinsdag vliegen we om 12.15u, dus we moeten in de ochtend al op tijd op Schiphol zijn en met het oog op de verhalen van de extreme drukte van de laatste tijd op Schiphol vonden we het een fijn idee om al een beetje in de buurt te zijn.  Het begon net al goed omdat we een kamer kregen met een 2 persoonsbed en daarbij een opklapbed neergezet. Naar onze mening hadden we daar niet voor geboekt, dus ik (Francis) heb net zo lang geluld totdat we een gratis upgrade kregen naar een familiekamer, waar dus 2x een 2 persoonsbed in staat. Het leven is tenslotte al duur genoeg!😉

We gaan zometeen lekker eten hier in het hotel en zullen waarschijnlijk op tijd onze bedjes opzoeken, zodat we morgen fris en fruitig kunnen beginnen aan ons Canada en New York avontuur! We hebben er ongelooflijk veel zin in en kijken uit naar al het moois wat we tegen gaan komen.