Nieuwe camper

1 februari 2020 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Ja ja, het is zover! We hebben een nieuwe camper!! Vanmorgen al op tijd gebeld en er werd ons verteld dat de camper om 10u in Queenstown klaar zou staan voor vertrek, de tijd van aankomst in Te Anau zouden we nog horen. Natuurlijk aangegeven dat we een volle tank wilden (aangezien wij net gisteren getankt hadden) en nieuw bedlinnen en handdoeken, dat was allemaal geen probleem. Rond 13u kwam onze nieuwe bolide de camping opgereden; ipv een Britz, hebben we nu een Maui. Enkele jaren jonger, net zo groot, meer opbergruimte en moderner ingericht, wij zijn blij! Hier kunnen we de laatste 2 weken wel mee rond toeren! We hadden vanmorgen al onze spullen al uit de kastjes gehaald en in zakken gedaan, alles lag uitgestald op mijn bed... Wat een zooi haha! Maar we konden dus zo alle spullen van de ene camper in de andere camper leggen. Goed gecontroleerd of alles aanwezig was, check check, dubbel check, die man zal wel gedacht hebben wat een gekke vrouwen haha... Maar het was maar goed dat we alles gecontroleerd hebben, want de tank was dus niet vol! Die man meteen met Britz gebeld en we kunnen de tankbon declareren, ook weer geregeld! Britz zal weten dat die 3 uit Gemert en De Mortel een camper gehuurd hebben!😂

Nadat we vanmorgen al even waren wezen winkelen, gaan we ook vanmiddag nog even op souveniertjesjacht. En natuurlijk even de camper uitproberen qua rijden! De instap is een stuk hoger, dus bij het instappen ons mam maar een "kontje" geholpen om in te stappen😂.

Omdat wij vinden dat we het verdiend hebben, gaan we zometeen lekker uit eten! Aankomende nacht wordt alweer ons laatste nachtje in Te Anau en morgen rijden we door naar The Catlins, dit schijnt ook weer een prachtige omgeving te zijn, dus wij zijn natuurlijk weer erg benieuwd! Waarschijnlijk hebben we de komende 3 dagen (vanaf vertrek Te Anau) beperkte tot geen Wi-Fi, dus jullie kunnen het maar alvast weten! Vanuit het thuisfront horen wij nu langzamerhand steeds meer berichten van "oh nog maar 2 weken en dan zijn jullie er weer!"... Als jullie het niet erg vinden, gaan wij daar nog niet teveel over nadenken haha en gaan we nog even lekker door met genieten van al het moois wat Nieuw Zeeland te bieden heeft!

1. Marianne:
    1 februari 2020
    Succes met het nieuwe schip!! Geniet er nog van!
  2. Germa:
    1 februari 2020
    Gaan met die camper!!, nog heerlijke weken!
  3. Lisette:
    1 februari 2020
    Pracht camper, moet lukken de komende weken! Wat kunnen jullie lekker rommelen😂😂.
    Veel plezier en genieten nog?
  4. Hanny Helmes:
    2 februari 2020
    Mooie camper.
    Geniet nog van jullie paar weken. Het gaat toch wel snel hè .
  5. Toos van Kessel:
    2 februari 2020
    wens jullie nog mooie een mooie verrassende tijd samen !!
  6. Anita:
    3 februari 2020
    Vroem vroem, weer veel veilge km dames. Ja wij tellen al beetje af dat jullie weer veilig thuis komen, maar jullie idd nog niet doen. X