Camper

5 januari 2020 - Red Beach, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen de wekker op 7u gezet, maar om half 6 zijn we alle 3 al klaarwakker... Lange leven het tijdsverschil haha! We gaan op tijd ontbijten in ons hotel, waar een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet klaar staat.

Hierna worden we met de shuttlebus van 9u naar Britz gebracht waar we de camper op gaan halen. We krijgen de uitleg en doen een rondje camper om te kijken of alles in orde is en daarna kunnen we vertrekken! We gaan eerst maar eens boodschappen doen en dan even bij de Subway een broodje eten, dan kunnen we daarna doorrijden naar de camping in Red Beach, een stukje buiten Auckland. Heel fijn om vandaag nog niet zoveel kilometers te maken, rustig aan beginnen aangezien we alle spullen nog moeten uitpakken en de camper inrichten. Dit doen we meteen na aankomst op de camping en hier zijn we dan ook wel even mee bezig! De faciliteiten op de camping zijn heel goed, dus koken doen we in de buitenkeuken, het wordt een makkelijk maar lekker pasta'tje!

Morgen rijden we verder naar Omapere, hier zullen we waarschijnlijk geen Wi-Fi hebben, dus het kan een paar dagen wat stil zijn vanuit onze kant... Nou ja voor jullie dan, want stil zijn we zeker niet, de camper schudt af en toe op en neer van het gelach, dus dat zegt genoeg!

1. Femke:
    ❤️❤️❤️
  2. Jan Snijders:
    5 januari 2020
    Jullie moeten niet zo veel lachen. Is niet goed voor de vering van de camper.
  3. Hans van den Eijnde:
    5 januari 2020
    nu gaat het echt beginnen, have fun in jullie campertje 😁😁
  4. Germa:
    5 januari 2020
    Wat fijn dat jullie je vaste plek hebben. Nu rustig aan verder gaan. Enjoy!!
  5. Agnes:
    6 januari 2020
    Fijn om te zien dat nu alles goed verloop
    Nog veel plezier