Onze 2 bonusdagen in en rondom Palm Cove

29 maart 2017 - Palm Cove, Australië

Omdat het ons verstandig leek nog enkele dagen af te wachten wat de cycloon zou doen en wat de naweeën hiervan zijn, zijn we nog even in Palm Cove gebleven. Dinsdag zijn we naar Hartley's crocodile adventures geweest; in dit park hebben we mooi kunnen zien hoe krokodillen gevoerd worden. Supergaaf om te zien hoe ver een krokodil uit het water kan "springen" om zijn prooi te pakken en wat een klap als die kaken op elkaar klappen! Daar wil je echt niet tussen zitten! Ook een boottocht gemaakt door een rivier met krokodillen, heel mooi om te zien! Naast de krokodillen waren er ook andere dieren te zien, zoals koala's, kangoeroe's, emu's, verschillende vogelsoorten, slangen, leguanen... Kortom alles wat hier in Australië aan diersoorten voorkomt en dat blijft prachtig om te zien! In de middag wat boodschappen gedaan en wij vonden dat we wel een lekker ijsje verdiend hadden... Probleem: er zitten er 6 in een doos... Nee hoor geen probleem, 2 ijsjes achter elkaar opeten kan ook, probleem opgelost! Tja soms moet je creatief zijn haha... Terug gekomen in ons hotel, begeven we ons al snel naar het dakterras waar we wederom een privé zwembad en bubbelbad tot onze beschikking hebben... Lekkerrr!! 's Avonds lekker gegeten bij de McDonalds

Vandaag, woensdag, zijn we de Atherton Tablelands route gaan rijden. Een route met meerdere watervallen, het wordt bijna cliché maar ook dit was weer prachtig! Ongeveer 360 km gereden vandaag en onderweg weer verschillende soorten landschappen gezien. Ook het van A naar B rijden is gewoon al leuk omdat je zoveel moois tegenkomt onderweg... Vanavond in Palm Cove lekker uit eten geweest en dan komt het besef dat we gewoon al op de helft van onze reis zitten! We hebben al zoveel moois gezien en willen nog zoveel moois zien de komende weken... We hebben al een alternatieve route in gedachten... Zometeen eens even goed bekijken of dit mogelijk is! Tot snel!

1. Ilse:
    29 maart 2017
    Weer prachtige foto's!! En mooi om te zien dat jullie zo enorm aan het genieten zijn!!