Nieuw Zeeland!!!

28 december 2019 - De Mortel, Nederland

De kerstdagen zijn voorbij, onze spullen liggen klaar en sinds vanmiddag hebben we de tickets en andere reispapieren in ons bezit! Oftewel wij zijn er bijna klaar voor!!

Afgelopen mei hebben we deze reis geboekt en leek het nog heel ver weg, maar nu is het dan echt bijna zover... A.s. donderdag 2 januari vertrekken we vanaf Schiphol eerst naar Singapore, waar we 1 hotelovernachting hebben, om de volgende dag door te vliegen naar Auckland. Hier zullen we laat in de avond aankomen, 1 hotelovernachting hebben en dan de volgende ochtend kunnen we onze camper ophalen. En dan? Dan gaat ons avontuur pas echt beginnen!! In 40 dagen over het Noorder en Zuider eiland... Daaaag winter in Nederland, hallo zomer in Nieuw Zeeland!!

We houden jullie weer graag op de hoogte van al onze avonturen en zullen dan ook regelmatig een blog proberen te plaatsen op deze site... Wij gaan ons de komende dagen nog even bezig houden met het inpakken van de laatste spullen en nog een gezellig oud & nieuw vieren. Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!!

Groetjes Jolanda, Francien en Francis

1. Lisette:
    28 december 2019
    Hele gezellige jaarwisseling. En geniet van jullie avonturen aan de andere kant van de wereld!
  2. Hans van den Eijnde:
    28 december 2019
    Op naar een nieuw avontuur, geniet ervan samen met ons Francis en ons Mam
  3. Jan Snijders:
    28 december 2019
    Fijne jaarwisseling en op 2 januari een hele goede reis. Pas allemaal goed op jezelf.
  4. Linds:
    28 december 2019
    Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een geweldige start van 2020 in Nieuw Zeeland. En rustig aan met de kuit hè 😉. Kijk uit naar jullie spannende verhalen!
  5. Bianca:
    Ga er van genieten!!!!
  6. Corina:
    28 december 2019
    Wij zitten in ieder geval klaar voor jullie verhalen, geniet er van! En eerst een goed uiteinde en een nog mooier begin van 2020!
  7. Ilse:
    28 december 2019
    Een hele fijne jaarwisseling en geniet samen van jullie avontuur in Nieuw Zeeland😘
  8. Corrie van der Steldt:
    28 december 2019
    Fijne jaarwisseling en geniet van de voorpret!
  9. Marianne van Laarhoven:
    28 december 2019
    Nog even de jaarwisseling hiervan gaan!!! Leuk dat we op de hoogte blijven!
  10. Glitter Monique:
    28 december 2019
    O wat heerlijk het is bijna zo ver. Geniet er van dames! Mooi begin van het nieuwe jaar en dat nog wel in korte broek.
  11. Lonneke:
    28 december 2019
    Geniet samen van alle voorpret, wat een prachtig avontuur wacht op jullie! Mooier kan 2020 niet beginnen, maak er een onvergetelijke trip van! ENJOY ladies en een veilige goede vlucht ✈️
  12. Anco van Kaathoven de Fost:
    28 december 2019
    Alvast een fijne reis en we zijn benieuwd naar jullie verhalen 😊
  13. Germa:
    29 december 2019
    Wat hebben jullie er lang naar uitgekeken !! En idd nu gaat het echt beginnen!! Fijne jaarwisseling en ga het avontuur tegemoet! Geniet van elk moment, Go girls!!
  14. Anita:
    29 december 2019
    Gaaf dames!! Wij gaan jullie erg missen maar het is jullie zo gegunt. Lekker nog ff paar dagen met fam samen zijn en dan op naar een fantastisch avontuur. Geniet van de laatste voorpret. Liefs van ons
  15. Hanny Helmes:
    29 december 2019
    Fijne jaarwisseling, beter kan het maar niet beginnen voor jullie.
    Het wordt zeker een prachtig reis. Na zo'n lange voorbereiding wordt het genieten.
    Een goede vlucht en ik ga van jullie verhalen genieten.