Christchurch

13 februari 2020 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we na ons ontbijt vertrokken vanuit Akaroa naar Christchurch, zo'n 90 km nog maar te rijden. In Christchurch al even bij Britz langs geweest om ons ongenoegen te uiten over de problemen die we met de camper hebben gehad. Zoals we al verwacht hadden is hun compensatie naar ons idee lang niet voldoende, dus dit maken we kenbaar en vanuit Nederland zullen we verder gaan met de officiële klacht. Vrijdag moeten we om 8u de camper al inleveren en dan meteen door naar het vliegveld en dan dus weinig tijd, dus vandaar dat we dit gesprekje nu al zijn gaan voeren.

We rijden door naar onze laatste camping "South Brighton Holidaypark", eerst naar even lunchen en dan moeten we er toch echt aan geloven, de koffers en tassen inpakken! De hele camper staat op z'n kop, wat hebben we toch veel spullen! Er zijn natuurlijk ook wat souveniertjes bijgekomen, dus de koffer en tassen komen goed vol te zitten haha... En ja die koekenpan, keukenspatels en soeplepel die we hier gekocht hebben die kunnen eigenlijk ook wel mee. Oh ja en die ramenborstel/-trekker is eigenlijk ook zonde om weg te gooien en die lamp ook! Jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe dit tafereel eruit zag!!

Vanavond zijn we nog lekker uit wezen eten, dat hadden we wel verdiend na al dat zwoegen! Vrijdag gaat de wekker al vroeg,dus wij duiken tussen onze bagage door onze bedjes in, voor ons laatste nachtje in ons huis op wielen!!

1. Linds:
    Goede reis terug dames!
  2. Glitter Monique:
    Fijne terugreis!
  3. Agnes:
    13 februari 2020
    De Laatste week voor jullie het is toch vlug gegaan.
    Nog een hele goede reis terug samen.
    groetjes Agnes
  4. Dana:
    13 februari 2020
    Goed reis dames... deze mooie herinneringen pakken ze je niet meer af!

Leuk om zo mee te lezen welke avonturen jullie beleefd hebben.
    En wat vliegt de tijd toch.....

Be safe... ✈️
  5. Anita:
    13 februari 2020
    Zonde dat jullie droomreis er bijna opzit. Maar thuisfront zal blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn. Geniet nog ff zolang het kan!! En jullie hebben vast al nagedacht over een volgende droomreis over paar jaar 🤣. Rij nog voorzichtig en goeie vlucht 💋
  6. Germa:
    13 februari 2020
    Wat gaan jullie dit missen!!!
    Maar goed dat je zoveel herinneringen hebben gemaakt!!
    Goeie reis dames!
  7. Hélène:
    14 februari 2020
    Bedankt voor de enthousiaste verhalen en prachtige foto's! Een goeie terug reis gewenst, of inmiddels misschien al een..
    ..welkom thuis!