Sydney

16 maart 2017 - Sydney, Australië

Na onze powernap van gistermiddag zijn we nog de stad in geweest en hebben lekker gegeten bij een Duits bier restaurant "Essen". Hier hebben we genoten van een heerlijke, grote schnitzel! Daarna hebben we de metro gepakt naar Circular Quay en vanaf daar een tocht met de ferrie gemaakt zodat we het Opera House en de Harbour bridge verlicht konden zien. Super gaaf was dat, wat een prachtig uitzicht!!! Hierna hebben we maar snel ons hotel en ons bedje opgezocht, aangezien we alle drie bekaf  waren!                                                                                                                               Vandaag dag 2 in Sydney. Er is erg slecht weer voorspeld met veel regen. We besluiten naar de Toronga Zoo te gaan. Hier moeten we heen met de ferrie en we hebben bij de dierentuin de optie om met de gondel naar boven te gaan, zodat we bovenaan in de dierentuin kunnen beginnen om zo verder naar beneden te gaan. Francien moet enigzins overgehaald worden ivm haar hoogtevrees, maar ze besluit toch mee te gaan en daar kreeg ze gelukkig geen spijt van! Een leuke dag met af en toe een flinke regenbui, maar dat mocht de pret niet drukken! Aan het eind van de middag varen we terug naar Circular Quay en van daar uit ook weer met de ferrie door naar Darling Harbour, waar we heerlijk hebben gegeten. Verder een rustig avondje en onze spullen vast ingepakt want morgenvroeg worden we om 7 uur al opgehaald door onze chauffeur (ja ja privechauffeur, dat heeft Marieke goed geregeld!), om ons naar het vliegveld te brengen, want om 9.40 uur vliegen we door naar Alice Springs, waar we de komende 5 dagen zullen verblijven. Op naar het volgende avontuur!!!

1. Anita:
    16 maart 2017
    Jullie zijn aan het genieten lees ik wel. Heerlijk aan het avonturen en herinneringen opdoen. Ga zo door dames. Dikke kus uit hier een zonnig Oirschot
  2. Dana:
    16 maart 2017
    Wauw, das n hoop activiteit in n paar korte dagen!
    Het klinkt wel echt supergaaf...

Voorzichtig zijn en goede reis!
    Groetjes vanuit een zonovergoten gemert (morgen weer minder)
  3. Kim:
    16 maart 2017
    Goed bezig dames met genieten!! En de regen mag de pret niet drukken..... Al veel gedaan dames! Goeie vlucht voor morgen!!! Dikke knuffels van ons renskimsamjobjip
  4. Sabine:
    16 maart 2017
    Super fijn om te lezen dat jullie zo genieten.
    Veel plezier in Alice Springs!
  5. Ilse:
    16 maart 2017
    Dat is heel veel genieten en mooie herinneringen maken lees ik wel en wat een mooie foto's.
    Een goeie vlucht morgen en veel plezier in Alice Springs.
    Dikke kus vanuit een zonnig Tilburg
  6. Germa:
    16 maart 2017
    Nou dames . Het tempo zit er al goed in!
    Jullie hebben al veel gezien in die korte tijd!! En door naar het volgende . Go go go girls!,
  7. Linda:
    16 maart 2017
    2 dagen mss toch te kort nu moet je al zoveel genieten van al t moois en dr komt nog zooooo veel meer!!;p
  8. Yvonne Weijtens:
    16 maart 2017
    Een druk programma maar wel leuk om te lezen veel plezier
  9. Bianca:
    lieve dames
    geniet ervan wij genieten hier mee van jullie verhalen
  10. Marieke:
    16 maart 2017
    Wat mooi en indrukwekkend. Heb jullie reisschema gelezen, dat ziet er goed uit! Ik blijf jullie volgen!