Van Sydney naar Alice Springs

17 maart 2017 - Alice Springs, Australië

De ochtend begon vroeg om 05.30 liep de wekker af omdat we onze vlucht naar     Alice Springs moesten halen, na een goed ontbijt waren wij er klaar voor! Helaas was de vooraf geregelde taxi niet groot genoeg voor alle bagage dus moest er met spoed iets anders geregeld worden om uiteindelijk toch op tijd op Sydney Airport te zijn. Daar mochten we weer 2,5u het vliegtuig in, zo raar om dan van een regenachtige omgeving naar een totaal ander landschap te gaan.          Rood,droog,HEET,zanderig,dor,mooi dat zijn woorden die bij ons opkomen!                                             Op naar ons apartement, dat ziet er goed uit,lekker ruim,netjes,zwembad wat willen we nog meer??? Enige minpuntje het ligt 30min lopen naar centrum en dat is met dit weer niet te doen,dus taxi om uitgebreid boodschappen te doen ( vooral VEEEEELLLL water gekocht) en maar eens wat dingen gekocht voor avondeten! Terug bij appartement lekker in ons zwembadje in de zon gelegen om morgen uitgerust aan onze 4WD naar Palm Valley 4WD Outback Safari te gaan beginnen!

1. Marleen:
    17 maart 2017
    Hoi hoi het ziet er goed uit daar. Komen jullie ook in geelong ? Ben dan benieuwd naar de foto's mijn moeder is daar geboren :)..
    Nog heel veel plezier en geniet ervan.