De reis is begonnen

15 maart 2017 - Sydney, Australië

Wat kan een dag lang duren zeg als je helemaal klaar bent voor de vakantie en dan moet wachten tot je om 16u eindelijk naar schiphol mag gaan! Na een rondje knuffelen met alle lieve mensen die ons kwamen uitzwaaien, ging het avontuur beginnen. Schiphol we komen eraan, onderweg al duidelijk dat we met vertraging  zouden starten, eenmaal daar nog afscheid nemen van nichtjes, vriendjes, broer en pap. Alle bagage inchecken,  eten bij de Mc Donalds. Yessss we mogen boarden...... De reis naar Dubai verloopt prima ondanks de vertraging van een uur, daar meteen overstappen naar de aansluitende vlucht en hoppa de volgende 14u gaan in, het laatste stukje waren we er wel klaar mee dus blij dat we om 06.10u plaatselijke tijd veiling geland zijn in Sydney. Douane door, hopen dat alle koffers er zijn ( gelukkig wel) en dan met het taxibusje naar het hotel! Helaas door het vroege tijdstip kamer nog niet klaar, maar super vriendelijke personeel, meedenkent en ervoor gezorgd dat we op konden frissen, zodat we ondanks de slechte weersvoorspelling toch Sydney konden gaan bekijken. Op een klein beetje regen na een heerlijke ochtend gehad in de botanische tuinen en rondom het Opera house. Omdat de vermoeidheid toen echt toesloeg, maar naar hotel gegaan voor een powernap. Zometeen maar eens kijken waar we weer kunnen gaan eten, en hoe het Opera house er in het donker uitziet!!

1. Linda:
    15 maart 2017
    Gelukkig is het allemaal goed gegaan en dat je er klaar mee was geloof ik goed! Het is ook wel hèèèl lang stil zitten voor n bezige bij Nu lekker gaan genieten van al het moois en de heerlijke zomerse temperaturen op dat eneNa dan
  2. Linda:
    Op dat ene buitje na
  3. Hans van den Eijnde:
    15 maart 2017
    Heel veel plezier dames, en doe ze daar de groeten
  4. Carola:
    15 maart 2017
    hopelijk hebben jullie na dat een buitje alleen maar goed weer
    maak er samen een mooie tijd van maar dat zal best lukken
  5. Marianne:
    15 maart 2017
    fijn dat jullie heelhuids zijn geland en jullie nu echt kunnen gaan genieten!!!
  6. Miriam:
    15 maart 2017
    Ooh wat fijn om er eindelijk te zijn en nu een geweldig land bekijken. Ik zie bijna scheel zo jaloers ben ik haha heel veel plezier dames.