Mooloolaba

13 april 2017 - Mooloolaba, Australië

Dinsdag ochtend de zon schijnt, heerlijk weer om een dagje niks te doen en bij te komen van alle mooie dingen die we tot nu toe beleeft hebben, dus bikini's aan en heel de dag werken aan ons kleurtje want we moeten natuurlijk wel asociaal bruin thuis komen hè ........ dus we zwemen wat,liggen in de zon,lunchen en lezen eindelijk alle tijdschriften uit die we gekregen hebben van de glitters hihi  Ook koken we weer een lekkere pasta maaltijd dus kortom een LAMME dag!!! De volgende ochtend staan we vroeg op want we willen naar het National Park in Noosa gaan, dit plaatsje staat bekend als surfersparadice en we verwachten dat het daar druk zal zijn dus op tijd weg om onze auto te kunnen parkeren, we zijn er al om 9u en hebben het laatste parkeerplaatsje te pakken! We kunnen daar door het National Park gaan wandelen, er zijn 4 verschillende routes we besluiten die route langs de kust te nemen, wederom een prachtig uitzicht over de kust! Strak blauwe lucht en zon dus heerlijk aan het genieten. Na onze wandeling lopen we naar Noosa hier vinden we wat leuke winkeltjes dus shoppen maar hahaha  Eenmaal terug in Mooloolaba daar ook nog lekker langs het strand en winkels gelopen, de avond afgesloten met een heerlijke BBQ en daarna nog op internet gezocht naar een hotel in Brisbane .......... hier worden we toch wel stil van want Brisbane betekend bijna het einde van onze reis!!! 5 weken die dan ineens voorbij zijn, zoveel gezien genoten gelachen en plezier gehad daar komt nu langzaam aan een einde aan, maar eerst toch nog een paar dagen genieten!!!   Natuurlijk vergeten we ons lieve vriendinnetje Anita ook niet... Hieperdepiep hoera en dat keer 40!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van!! En dat geldt natuurlijk ook voor Toos, die vandaag ook jarig is! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!! Groetjes van ons allemaal!