The End

18 april 2017 - De Mortel, Nederland

Wachten duurt lang als je dan eenmaal weet dat je naar huis moet dan duurt het lang voordat je mag boarden!! Maar dat verloopt uiteindelijk allemaal voorspoedig dus vertrekt onze 1e en langste vlucht keurig op tijd, we zitten net een uurtje in het vliegtuig of ze komen al met warm eten langs, maar aangezien wij net gegeten hadden hebben we dat mooi aan ons voorbij laten gaan. Toen de rust in vliegtuig was teruggekeerd zijn we maar een poging gaan doen tot slapen want 14u vliegen is wel lang...... voor mn gevoel word ik na een uurtje weer wakker ( want laten we eerlijk zijn zo'n stoel ligt voor geen meter) maar het bleken er iets meer te zijn geweest want op het schermpje staat nog maar 3.30u te vliegen tot Dubai!! Helemaal happy want wij ( Francis en ik ) heerlijk geslapen alleen Francien niet helaas! Die laatste uurtjes gaan ook snel want we krijgen weer een echt Engels ontbijt voorgeschoteld.  Eenmaal geland op Dubai is het een hele onderneming om weer bij de juiste gate voor de vlucht naar Amsterdam te komen, roltrappen, liften, de metro alles hebben we nodig om ongeveer een uurtje later bij de juiste gate te staan, hier moeten we weer een paar uurtjes wachten voordat we aan het laatste stukje gaan beginnen. Ook deze reis verloopt voorspoedig en voor we het weten, na weer 2 maaltijden, is het tijd om ons een beetje toonbaar te maken voor het ontvangst comité! Zo gezegd zo gedaan, we zijn er klaar voor de witte t'shirts zijn aan zodat het bruine kleurtje mooi afsteekt! Geland willen we natuurlijk zo snel mogelijk uit dat vliegtuig maar dat valt niet mee als je helemaal achterin zit, daarna in de rij voor paspoort controle en vlug bagage pakken gelukkig liggen de 3 erg zware koffers dicht bij elkaar en slingeren we die op het karretje en zoeven richting uitgang want er word druk geappt of we er onderhand aankomen........ door de deuren en ja hoor daar staat ons ontvangstcomité, voor Francien en Francis zijn daar Femke, Mariëlle en Ilse en voor mij staan daar 2 paashazen ( jaja jullie lezen het goed, mn beste dinnetje en haar ventje ) en ons pap met mn jongste petekind!! Wat is het fijn om iedereen weer te zien en te spreken HEERLIJK zo thuiskomen! Na ff gekletst te hebben is het voor ons drieën ook tijd om afscheid van elkaar te nemen want we hebben thuis ons eigen ontvangstcomité natuurlijk ook nog zitten!!!  Wat was het een geweldige ervaring om dit zo samen met z'n 3e te mogen en kunnen doen, we hebben genoten vanaf het eerste tot laatste moment, we hopen jullie ook van al onze verhalen! Bedankt voor het volgen en tot snel allemaal.      Liefs  Francien, Francis en Jolanda

1. Corrie van der Steldt:
    18 april 2017
    Lieve meiden wat was het leuk om zo jullie reis mee te mogen maken, dank daarvoor! Welkom thuis en fijn dat jullie zo genoten hebben.
  2. Marianne:
    18 april 2017
    fijn te zien dat jullie er weer zijn en heelhuids thuis zijn!!
  3. Germa:
    18 april 2017
    Wat n ervaring meiden!! Geweldig dat jullie dit zo met z'n 3en hebben gedaan!!
    En dit gaan jullie noooooooit vergeten!! Succes met hier wennen!!!
  4. Gaby:
    18 april 2017
    Dames, fijn dat jullie weer terug zijn!! Ik heb genoten van jullie verhalen! Francis en Jolanda, ik zie jullie vrijdag!! X
  5. Annemarie:
    18 april 2017
    Ik ga jullie verhaal missen, blij dat jullie er weer heelhuids zijn,vol met verhalen jullie kunnen altijd nog n boek gaan schrijven,k pink zowaar n traantje weg jullie zijn ook zo enthousiast! Bedankt voor t leesplezier nu maar lekker.nagenieten van de foto,s na alle indrukken !!
  6. Ilse:
    18 april 2017
    Wij hebben genoten van jullie verhalen maar zijn ook blij dat jullie weer heelhuids terug zijn!!
    Zie jullie snel
  7. Lonneke:
    18 april 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na zo'n geweldig gaaf avontuur !
  8. Glitter Monique:
    18 april 2017
    Expres witte t shirts aan doen....ooohhh!
    Maar fijn dat jullie er weer zijn!
  9. Anita:
    20 april 2017
    Jullie bedankt voor het delen van jullie verhalen en ervaringen. Kei leuk om te lezen en de foto's te zien. Jammer dat het erop zit maar gelukkig weer veilig thuis!! Nu terugkijken op deze fantastische mooie bijzondere reis. Dikke x