Brisbane

14 april 2017 - Brisbane, Australië

Vanmorgen nog een lekker ontbijtje op ons balkon, deze keer met op de achtergrond het kerkgezang vanuit het kerkje tegenover ons appartement. Tja het is goede vrijdag, dus de ochtendmis begint al op tijd. Helaas klinken de kerkgangers niet allemaal even zuiver en horen we regelmatig een valse noot... Iets na 9u vertrekken we vanuit Mooloolaba naar Brisbane, onze eindbestemming... Via de snelweg een kilometer of 80, maar een meer toeristische route leek ons leuker. Eerst via Caloundra en vervolgens de toeristische route "Glass mountains", hierbij hoorde ook een lookout point, waar we een erg mooi uitzicht hadden op de bergen. Die hebben we dus toch maar mooi nog ff meegepikt!
Een stukje verderop gaan we weer verder via de snelweg, maar we besluiten hier toch nog even vanaf te gaan om lekker te lunchen/ picknicken... Nu kan het nog, heerlijk in de natuur!
Tegen 13u zijn we bij ons hotel in Brisbane en kunnen we al meteen inchecken, dat is fijn! Omdat het goede vrijdag is, zijn veel winkels gesloten, dus dat is jammer. Uiteindelijk nog wat spelletjes gedaan op ons balkon, heerlijk in het zonnetje. 's Avonds gegeten in het hotel en terug op onze kamer dan toch maar vast al onze spullen geordend en onze koffers opnieuw ingepakt. Morgen willen we nog even Brisbane in. We hebben een latere checkout kunnen regelen in het hotel, dus ipv om 10u hoeven we pas om 16u uit onze hotelkamer. Dat is fijn want dan hebben we overdag nog de tijd om iets leuks te doen en na het uitchecken, kunnen we dan op ons gemakje naar het vliegveld om de auto in te leveren, nog even wat te eten en dan... Tja dan zit het er echt op... Om 21u plaatselijke tijd de vlucht naar Dubai, waar we de volgende dag rond 5u landen om vervolgens om 8u van Dubai naar Schiphol te vliegen, waar we rond 13.15u plaatselijke tijd zullen landen... Ons is ter oren gekomen dat daar een welkomstcomite op ons staat te wachten, met o.a. een paashaas met paaseitjes, dus wij zijn heel benieuwd!!

1. Chantal:
    14 april 2017
    He bah, het einde is in zicht van jullie fantastische reis.
    Geniet nog van de laatste uurtjes en een goede reis terug!!
    Gr de Oevertjes
  2. Anita:
    14 april 2017
    Jammer dat het er bijna opzit dames, maar deze tijd hebben jullie zo'n mooie bijzondere herinneringen kunnen maken, die neemt niemand jullie meer af!! Geniet van de laatste dagen en alvast een goede vlucht terug. O ja en vergeet de zon niet in te pakken . Dikke kus van ons
  3. Margo Franssen:
    14 april 2017
    Wens jullie een hele goede reis terug. Hoop jullie stemmen toch nog paar keer te horen als ik nog werk voor de tijd dat ik ga. Xx
  4. Wendy:
    14 april 2017
    Erg leuk om jullie reis mee te mogen beleven. Goede reis terug. Ff lekker uitrusten
  5. Germa:
    14 april 2017
    Wat n geweldige reis, meiden!!! Dat is al het werken en wachten en voorbereiden vast waard geweest.
    Geniet nog even en n hele goede terug reis!!!!
  6. Annemarie:
    15 april 2017
    Lieve meiden,wat n indrukken zullen jullie opgedaan hebben! Jammer dat t verslag ophoud,sparen voor de volgende reis misschienN goede reis terug geniet ze nog effe,want als je weer terugbent is na n week alles weer hetzelfde