Home sweet home

19 juni 2022 - Gemert, Nederland

Zaterdag hadden we dan echt onze laatste dag in New York. In de ochtend zijn we, na weer bij "Majestic" te hebben ontbeten, nog lekker naar "Bethesda Terrace" in Central Park gewandeld. Een heerlijke wandeling naar een mooi stukje van het park. Vanaf enkele stenen trappen kijk je uit op een grote fontein en een vijver erachter. Een leuk plekje! En hoe leuk is het om mensen te kijken! En geloof me er lopen wat verschillende soorten rond in New York en het kan allemaal daar! Leuke gesprekjes met enkele locals en nog wat winkeltjes bezocht onderweg terug naar het hotel. Dan de laatste spullen inpakken, want om 12.00u moeten we uitchecken. We besluiten om maar meteen een taxi aan te houden en naar het vliegveld te gaan. We spreken een prijs af met de chauffeur en gaan op weg naar Newark Airport. Het is aardig druk op de weg en we hebben een beetje een rare taxichauffeur; hij lijkt heel slaperig, rijdt bijna tegen paaltjes en bij het vliegveld pakt hij de verkeerde afslag! We geven aan dat we echt niet meer gaan betalen omdat hij fout rijdt en hij zet de meter af. Na het betalen is hij vervolgens boos dat hij geen fooi heeft gekregen, want dat is standaard zegt hij. Ja dat kan zijn, maar niet als je zo rijdt, tenminste niet bij ons! Dus we zijn blij dat we heelhuids op het vliegveld zijn aangekomen en gaan onze bagage inchecken, wat deze keer wel goed is gegaan haha. De tijd op het vliegveld gaat best snel en we kunnen op tijd boarden. Dan hebben we toch ruim een half uur vertraging horen we van de piloot vanwege een persoon die op het laatste moment toch niet aan boord wilde gaan, maar waarvan wel ruimbagage was ingecheckt, dus dat moest eruit! Logisch natuurlijk vanwege de veiligheid. Uiteindelijk maakt het niks uit want we landen toch nog wat te vroeg op Schiphol. Jolanda en ik hebben goed geslapen, ons mam iets minder. Door de douane en op naar de kofferband, waar we al snel onze koffers zien. We moeten nog met de shuttlebus naar het Ibis hotel, want daar staat de auto, maar ook dit gaat vlot want wij zijn de enigste passagiers. Tegen 10.00u zijn we in Gemert.

Het was weer een geweldige reis met super veel mooie dingen die we hebben gezien en meegemaakt. Herinneringen die we voor altijd bij ons zullen dragen! En leuk dat er weer zoveel mensen onze avonturen gevolgt hebben, alle reacties hebben wij met veel plezier gelezen! Nu zijn we weer lekker thuis en kunnen we gaan nagenieten van al het moois en binnenkort alle foto's eens uitzoeken. Dat zijn er weer zo'n 4500 ongeveer, dus dat is nog wel een klusje!!

Groetjes Jolanda, Francien en Francis

1. Kim Luth:
    19 juni 2022
    Super bedankt voor het meelezen van jullie prachtige ervaringen! En fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Welkom in NL! En tot snel op de werkvloer 👋
  2. Annie:
    19 juni 2022
    Welkom thuis. Bedankt voor de mooie verhalen en foto’s . Wat een mooie reis hebben jullie alweer gemaakt. Jolanda jij krijgt n extra applausje voor de vele kilometers met t rijden met de camper, ga er maar aanstaan. Super hoor.
    Groetjes en tot de volgende reis ( waar heen?)
  3. Marielle:
    19 juni 2022
    Heel leuk jullie mooie reis zo te kunnen en mogen volgen! Nu weer veilig thuis en na genieten!!
  4. Anita:
    19 juni 2022
    Welkom terug!! Geweldige verhalen mogen lezen. Jullie kunnen nog veel herinneringen ophalen met het bekijken vd foto's!! Als het fotoboek klaar is zie ik het graag weer eens......
  5. Bianca:
    19 juni 2022
    Welkom thuis en succes met uitzoeken
  6. Susanne:
    19 juni 2022
    Fijn dat jullie weer heelhuids in ons kikkerlandje gearriveerd zijn! Succes met het uitzoeken van de geweldige foto's! Ben benieuwd waar de volgende reis heen gaat 😀
  7. Corina:
    20 juni 2022
    Wat gaat die tijd toch snel,zal wel weer een klus zijn om van al. Die foto's een boek te maken. Meer zijn er al weer nieuwe plannen ontstaan voor een volgende reis?
  8. Jolanda, Francien en Francis:
    20 juni 2022
    Plannen zijn er bij ons altijd haha🙈, maar eerst maar eens even bijkomen en sparen😂😉
  9. Corrie van der Steldt:
    20 juni 2022
    Aan alle goede dingen komt helaas ook weer een eind., maar het was super leuk om jullie reis te kunnen volgen. Op naar het volgende avontuur!
  10. Jan Senczuk:
    20 juni 2022
    Dames wat een prachtige reis hebben jullie gehad , die heb je in de pocket. En voor Jolanda tot hopelijk in Oostenrijk op de piste, ha ha
    Geniet nog maar lang na!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Jan
  11. Lonneke van Houten:
    20 juni 2022
    Super reis , heb genoten van de verhalen en foto's en was inspirerend! :)
    Welkom terug!
  12. Germa:
    20 juni 2022
    Ook ik heb genoten van jullie reis!! Wat was het weer fantastisch!
    3 Brabantse vrouwen op pad!! Laat ze maar gaan! Jullie lekker nagenieten en weer bedankt voor jullie reisverslag!
  13. Wendy:
    20 juni 2022
    Superleuk om jullie verhalen te lezen. Even ga je dan zelf mee op reis. Mooie herinneringen weer gemaakt. Fijn dat het weer zo mooi is geweest